Follow

19.05.2013

OUTFIT OF THE DAY

PICTURES VIA CACANITO
SOMETIMES YOU NEED A BREAK...
THAT´S THE REASON FOR THE LACK OF POST´S THE LAST DAY :)
BY THE WAY PLEASE FEEL FREE TO JOIN OUR BALDESSARINI GIVEAWAY.
SO TODAY I CUT MY BEARD AND AS YOU CAN SEE IT ON THE PICTURES (I´M 14 AGAIN :P ) I HAVE A NEW HAIRCUT THANKS TO MY LOVELY STYLIST.
MY OUTFIT IS REALLY COMFY I MEAN IT´S SUNDAY SO I DON´T HAVE TO DRESS UP.
I´M WEARING:

STRIPED T-SHIRT, SHOES & LEATHER JACKET - H&M
DESTROYED DENIM - CHEAP MONDAY
WATCH - CASIO

ENJOY YOUR WEEKEND:)

Kommentare:

  1. Sieht schön sportlich aus. Und ich mag die helle Einrichtung deines Zimmers :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ;) es war auch ein sehr bequemes Outfit...

      Ich mag die Farbe weiß sehr deshalb ist es auch so hell bei mir weil auch fast alles weiß ist ;)

      Löschen
  2. Hahaha, das Shirt hab ich auch in der Herrenabteilung gefunden! Sieht so klasse aus, da sich die Ärmel so leicht hochrollen...lässig und elegant zugleich!
    Du hast es natürlich auch ganz nett kombiniert :D ;)


    Lg Christin
    von Glasschuh.com
    besuch mich auf Facebook

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja habs grad in deinem Post gesehen ;) das ist ja cool ;)))

      Löschen

dear visitor

please feel free to leave a comment, thx...